Reizen met Jan en Anke - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van anke en jan mulder-kleine deters - WaarBenJij.nu Reizen met Jan en Anke - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van anke en jan mulder-kleine deters - WaarBenJij.nu

Reizen met Jan en Anke

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg anke en jan

21 Juli 2013 | Verenigde Staten, Philadelphia

"Als je lang van tevoren een reis uitstippelt, ben je er denk ik diep vanbinnen van overtuigd dat die geen werkelijkheid wordt." (John Steinbeck, Reizen met Charley)

John slaat de spijker op zijn kop. Na een kleine twee uur in een snikheet vliegtuig taxiën we doodleuk terug naar de gate. Flight gecancelled wegens noodweer in Atlanta. De maatschappij heeft ons omgeboekt, we vertrekken morgen. Een beter hotel dan dat waar we nu verblijven gaan we niet meer tegenkomen deze reis.
"... vrij en ongebonden, niet ergens naartoe maar ergens vandaan." Leuk bedacht John maar we wilden toch echt naar Atlanta.

• 21 Juli 2013 - 05:30

Bert En Jolien:

Gelukkig morgen naar Atlanta....hier in utah dondert en bliksemt het nog steeds...

• 21 Juli 2013 - 07:59

Marren :

It's the start of a great adventure!!! (Lou's mother)

• 21 Juli 2013 - 09:56

Annie En Henk Petstra:

Groeten.

• 21 Juli 2013 - 09:59

Henk En Annie Petstra:

We wensen jullie een fijne vakantie.

• 21 Juli 2013 - 10:50

Margreet:

dat begint al leuk. Hebben jullie al niet eens eerder noodgedwongen een paar dagen op een hotelkamer doorgebracht? In Moskou?
    Geniet naar van de minibar zou ik zeggen. En een goede reis alsnog.

• 21 Juli 2013 - 11:12

Marja:

En Philadelphia ook even bekeken? Groet, Marja

• 21 Juli 2013 - 11:26

Wieteke:

Sterk begin met John! Philadelphia is natuurlijk onverwacht leuk! Overigens.. wij vertrekken vannacht (hopelijk).. gisteren was onze bestemming (l'Escala/L'Estartit Spanje) zelfs op het gewone radionieuws hier vanwege.. het noodweer...hagelstenen die deuken in de auto's maken..Ik ben benieuwd!

• 21 Juli 2013 - 11:47

Wieteke:

Life is what happens to you, while you're busy making other plans.. John (alweer) Lennon

• 21 Juli 2013 - 12:23

Henny.:

Het begin is een testcase moet je maar denken. Meteen maar met een tegenslag beginnen, dan word je al vrij snel gehard. Je zult nog wel meer van dit soort dingen beleven. Had jouw gezicht wel eens willen zie Jan. Hahaha.

• 21 Juli 2013 - 13:01

Hanneke:

Een goed begin is het halve werk! Fijne tijd!

• 27 Augustus 2013 - 12:49

Niek:

Hoi Anke en Jan,

Ik las iets over "Reizen met Charley". Ik neem aan dat jullie "Reizen zonder John" van Geert Mak als achtergrondinfo mee hebben, naast Capitool, Globetrotter etc.?