In the year 2525 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van anke en jan mulder-kleine deters - WaarBenJij.nu In the year 2525 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van anke en jan mulder-kleine deters - WaarBenJij.nu

In the year 2525

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg anke en jan

22 December 2013 | Thailand, Chiang Mai

Zager & Evans wisten waarschijnlijk niet dat ze het nog zouden meemaken. Wij ook niet. In Thailand zijn ze eerder begonnen. We leven hier in het jaar 2557. Dat het liedje Billy Joel ("we held the coastline, they held the highlands") in mijn hoofd heeft verdrongen is geen vooruitgang.
We zijn dus weer terug in het land van koning Bamibal. Thailand is in veel opzichten verder dan Vietnam en Cambodja. Het is hier echter nog goedkoper. Ook hier heerst een eetcultuur. Overal (in restaurants, op straat, op markten) lekker eten. We fietsen, we zien veel tempels en genieten van de natuur. In het nationaal park Khao Yai hebben we olifanten en gibbons gezien in het wild. Ook het half uur waarin 3.000.000 vleermuizen de grot verlaten zal ons altijd bijblijven inclusief het bijbehorende geluid. Jan is inmiddels beter. De hartelijke beterschapswensen hebben hem goed gedaan (bedankt Bert). Morgen komen Renee, Jan jr. en Effi aan in Chiang Mai. Daar hebben we allemaal veel zin in. Anke heeft een mooi programma samengesteld.
Iedereen fijne kerstdagen en een gezond 2558 toegewenst,

Anke en Jan

• 22 December 2013 - 20:24

Mar&Mar:

Fijn dat je weer beter bent Jan.

Prachtig land lijkt het ons, Thailand.
    Als je de foto's bekijkt zit je echt in een totaal andere wereld.

Mans en Manon gaan in januari/februari daar een maand rondreizen.
    Misschien zien jullie ze nog wel.
    Manon, vriendin van Mans, heeft bij het Nederlands volleybal team gespeeld dus kan je haar haast niet missen daar :-)

Fijne tijd met de kinderen en een heel fantastisch en reislustig 2014.
    Dikke kus

Mar&Mar

• 22 December 2013 - 23:22

Hanneke:

Fijne feestdagen met elkaar en tot ergens in 2014, jullie moeten een eind terugreizen in de tijd!
    groetjes uit Aduard!

• 23 December 2013 - 00:44

Anja De Vos :

Hey lieve schatten! Veel plezier nog met de kinders.Wat een reis zeg,mooi en indrukwekkend!
    Hier hebben we net vakantie en genieten daar enorm van. Al het goede voor jullie in 2014!!!
    liefs Anja Paul en Jerry

• 23 December 2013 - 00:44

Anja De Vos :

liefs Anja Paul en Jerry

• 23 December 2013 - 11:04

Letty:

Lieve allemaal, ik wens jullie heel fijne feestdagen met z'n allen....heerlijk om samen, als compleet gezin, Kerstavond en de Kerstdagen te beleven! Geniet er van en nog een heel fijne vakantie verder en natuurlijk een gezond en reislustig 2014! Dikke nieuwjaarskus van mij!!!

• 23 December 2013 - 12:04

Afien:

Vrolijk Kerstfeest + een gezond, gelukkig, en avontuurlijk Nieuwjaar! Geniet van het samenzijn : )
    Veel liefs Afien

• 23 December 2013 - 12:15

Kevin Lo:

hoi anke & jan alles goed met jullie . met ons is het goed .
    prettig kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar

groetjes familie lo

• 23 December 2013 - 13:31

Henk:

Anke en Jan, hele fijne dagen gewenst met het hele gezin. Heel bijzonder om dat zo ver weg van Nederland te vieren. Daarna gaat het waarschijnlijk heel erg snel richting half februari. Geniet nog veel van de laatste periode. Ben heel erg benieuwd naar de foto's en verhalen. Liefs Henk

• 24 December 2013 - 02:07

Henny:

Lieve allemaal. Gisteren wilde mijn antwoord niet verdwijnen. Vette pech want ik had het nog laat gedaan. Slaperig en wel. Nu de iPad proberen. Waarschijnlijk zijn de kinderen inmiddels al bij jullie nu ik dit schrijf. Wat fantastisch met elkaar op deze manier de kerstdagen doorbrengen. Wens jullie heel veel mooie belevenissen toe. Jan gelukkig net op tijd hersteld.
    Heel veel liefs van mij en hopen op een geweldig samenzijn kus kus. Geniet ervan!!!!

• 24 December 2013 - 02:08

Henny.:

Jaaaahaaaa hij doet het. Gelukkig niet voor niets geprobeerd.

• 24 December 2013 - 02:15

Henny.:

Nog even de foto's bekeken. Wát een primitief landbouw gebeuren lijkt het voor ons. Mooie en leuke foto's b.v. Anke in de bus trein? Die boomwortels, de mooie gebouwen enz. Wat zullen jullie veel foto's nemen. Prachtig en leuk om zo mee te reizen.