Sweet dreams - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van anke en jan mulder-kleine deters - WaarBenJij.nu Sweet dreams - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van anke en jan mulder-kleine deters - WaarBenJij.nu

Sweet dreams

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg anke en jan

23 Juli 2013 | Verenigde Staten, Nashville

Heel leuk alle reacties. Inmiddels aangeland in het mekka van de countrymuziek. Weer in zo'n fijne Inn waar je de auto voor je hotelkamer parkeert. In een grote Wallmart onze kampeeruitrusting aangevuld.
Over Atlanta kunnen we kort zijn: daar moet je niet heen willen. Tenzij je cocacolaparafernalia verzamelt.Dan is het the place to be. Op weg naar Memphis staan we natuurlijk stil bij het Patsy Cline Memorial op de plek waar haar vliegtuig neerstortte. Maar eerst 2 dagen "Eéééh ah" country&western.

• 23 Juli 2013 - 02:44

Henny.:

Heerlijk country&western. Wat een place to be!! I love it. Veel typisch Amerikaanse indrukken opdoen. Be carefully ! Bey bey.

• 23 Juli 2013 - 05:04

Bert:

Philadelphia dus achter je gelaten!En nu lekker genieten
    We houden jullie in de gaten....

• 23 Juli 2013 - 08:41

Marren :

Ja, leuk he, reacties :-)