Onthaasten in Laos - Reisverslag uit Vientiane, Laos van anke en jan mulder-kleine deters - WaarBenJij.nu Onthaasten in Laos - Reisverslag uit Vientiane, Laos van anke en jan mulder-kleine deters - WaarBenJij.nu

Onthaasten in Laos

Door: Jan sr.

Blijf op de hoogte en volg anke en jan

17 Januari 2014 | Laos, Vientiane

Laos is schitterend. Twee dagen de Mekong afgezakt op een slowboat. Dit gaf ons de kans om er langzaam in te komen. We fietsen veel. Luang Prabang is zeer relaxt. Vanuit Phonsavan hebben we de vlakte van de kruiken bereisd. De eeuwenoude manshoge kruiken waren het indochinese antwoord op de Drentse hunebedden. De stroom backpackers liet Phonsavan links liggen dus die kwamen we weer tegen in VanVieng. Een paradijs voor de jeugd en voor ons. Gelukkig zaten we buiten de stad in een fraaie ecolodge. De hoofdstad Vientiane heeft weinig te bieden. Hét uitstapje hier is een bezoek aan het Laotiaanse antwoord op de beeldentuin van Bruno Santanera in Godlinze.
Na alle tempels, watervallen, grotten, jungletochten en overige ontberingen vinden wij dat we onze reis maar moeten afsluiten aan het strand. Dus we vertrekken morgen naar Pattaya Thailand.

Foto's volgen

• 17 Januari 2014 - 16:36

Marren :

Hola, lekker relaxen dus. Mans is nu op het eilandje Ko Si Boya. In een prachtig strandhuis zit ze daar nu met Manon voor 17 euro per nacht.
    Dat zijn nog eens leuke prijzen. Heerlijk genieten van het uitzicht, gebakje van Amoureus er bij.
    Kortom Vakantie!!!!!!

Veel plezier jullie en lekker genieten.
    Mar&Mar

• 17 Januari 2014 - 16:41

Henny. :

Net even met Effi gechat. Mooie reis gehad ook. Heerlijk uitrusten van de vakantie aan de zee. Benieuwd weer naar de foto's . Voordat jullie gingen leek het zo lang de tijd dat je weg was. Nu is het al snel weer gebeurd. Maar wat een mooie reis zo samen. Fijne tijd aan zee hartelijke groet Henny.

• 22 Januari 2014 - 16:26

Bert:

beetje late reactie, excuus.
    Wederom prachtig!!! Ik zeg auto verkopen en brommer kopen Jan!! Onthaasten lijkt me een prima idee na ruim een half jaar vakantie; ook vakantie houden kost veel energie. Gelukkig over 2 weekjes weer aan het................
    Hele fijne dagen nog!! Rustig aan en lekker genieten.

• 23 Januari 2014 - 23:27

Hans En Jose:

Wat een fantastische reis! We hebben genoten van de verhalen en de foto's.
    Super dat Renee, Jan en Effi zijn geweest. Geniet nog van de laatste dagen in de zon op die prachtige plekjes.
    Dikke kus van ons