Howdy y'all ! - Reisverslag uit Russellville, Verenigde Staten van anke en jan mulder-kleine deters - WaarBenJij.nu Howdy y'all ! - Reisverslag uit Russellville, Verenigde Staten van anke en jan mulder-kleine deters - WaarBenJij.nu

Howdy y'all !

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg anke en jan

28 Juli 2013 | Verenigde Staten, Russellville

Nashville en Memphis achter ons gelaten. Ons verblijf daar stond in het teken van 'gouden doden'. De belangrijkste: Patsy Cline, Davy Jones (Monkee), Elvis Presley an Martin Luther King. In het cafe tegenover oze Inn vielen we met de neus in de boter. er stond een bluegrassbandje te spelen met een gastoptreden van een deelneemster aan American Idols die een schitterende 'Tenessee Waltz' vertolkte. Het eten was er ook goed, vermeldenswaard weten we inmiddels. In de Ryman het optreden van de Monkees bezocht. I'am a believer! Overige hoogtepunten: de Country music hall of fame and museum en studio B waar Elvis, Roy Orbison, Jim Reeves a.o. opnamen. Ook de Billy Block show zullen we nooit vergeten, evenals het Patsy Cline Memorial, een omweg meer dan waard.
In Nashville is overal op ieder moment livemuziek. Je raadt het al: Country. In Memphis (Beale street) was het Blues, Rock and Roll en Soul wat de klok sloeg. Graceland mag je niet missen. Net als het hotel waar Martin Luther King werd vermoord haast bedevaartsoorden. Even rust op een camping waar de plaatsen zo groot zijn dat we er onze tent uit het oog verliezen. Iedere plaats heeft zijn eigen oprijlaan, BBQ en kampvuur.
Veel liefs. De mobiel van Jan doet het niet in de VS.

• 28 Juli 2013 - 23:48

Marjan&Marinus:

Fantastisch allemaal, ben dol op gouden doden. Graceland, geweldig.
    Maar een optreden van de Monkees zonder Davy Jones is jammer.
    Hoewel ik Mickey Dolenz, Michael Nesmith en Peter Tork toch graag zou willen zien optreden. Net zoals Dave Dee, Dozy, Bicky, Mick and Titch :-)

• 29 Juli 2013 - 03:14

Bert:

Klinkt allemaal super..zeker voor muzieliefhebbers en believers!

• 29 Juli 2013 - 12:33

Henny:

Gelukkig heb ik nu het echte verslag kunnen lezen. Wat hebben jullie een bijzondere plaatsen bezocht. Allemaal historie. Allemaal bijna mensen die we hebben gekend of gehoord. Leuk is dat hè zo'n café met die heerlijke muziek. Wij hadden dat in Orlando toen we naar Disney word gingen. Één avond naar station street fantastisch hele avond staan genieten en zingen met de kinderen en aanhang. Goed voor elkaar die campings daar. Geniet verder van je mooie reis. Gefeliciteerd met Jan jr. En hijzelf kan dit ook lezen neem ik aan. Veel liefs en tot het volgende verslag. Leuk er een beetje bij te zijn. Kussssssss.

• 30 Juli 2013 - 21:33

Anja De Vos:

Hey Anke en Jan! leuk zo'n reisverslag! Mooie plaatsen,mooie namen! Helaas hebben we elkaar net niet meer getroffen Anke maar dat komt wel weer.Paul en ik zijn net terug uit zonnig Bretange,heelijk daar wee es te zijn. Wens jullie een fijn verblijf daar,geniet er enorm van!! Veel liefs Anja de Vos Bullinga

• 02 Augustus 2013 - 18:33

Henny:

Alles goed bij jullie? Dit is hetzelfde verslag, maar je moet ook maar net op een punt zijn waar je kunt verzenden. Altijd goed een levensteken te krijgen. Groetjes liefs. Fijne reis verder.

• 04 Augustus 2013 - 10:53

Afien:

Dat klinkt als muziek in je oren. Ik ben net weer thuis van mijn vakantie, het was een fijne en bijzondere vakantie.
    Nu kan ik jullie belevenissen in de USA ook volgen. Have fun en be happy,
    liefs Afien

• 05 Augustus 2013 - 17:51

Chadilla:

Awesome Anke and Jan have fun and enjoy!!!

• 05 Augustus 2013 - 18:43

Martine:

op naar Neverland...

• 07 Augustus 2013 - 06:37

Bert:

het treintje in durango staat al op jullie te wachten. maak er een onvergetelijke dag van!!

• 08 Augustus 2013 - 10:14

Henny :

Waar ben je?.....al een tijdje niets gehoord, ben zo benieuwd waar jullie zijn.?

• 08 Augustus 2013 - 10:18

Hakadee:

Nog even mijn goede mail adres. Have Fun.