Pioneers - Reisverslag uit Albuquerque, Verenigde Staten van anke en jan mulder-kleine deters - WaarBenJij.nu Pioneers - Reisverslag uit Albuquerque, Verenigde Staten van anke en jan mulder-kleine deters - WaarBenJij.nu

Pioneers

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg anke en jan

27 September 2013 | Verenigde Staten, Albuquerque

In Kanab worden iedere ochtend om stipt 09.00 uur 10 permits verloot die toegang geven tot Coyotes Butte waar 'The wave' bezocht kan worden. In het visitor center verzamelen zich de gegadigden waaronder wij. We hadden geen geluk maar we hebben het geprobeerd. We hadden net zo lang in Kanab kunnen blijven tot we de lottery zouden hebben gewonnen maar dan zaten we er nu misschien nog. Een illusie armer dus.
On the road maar weer. Via Monument Valley, Goosenecks State Park, Natural bridges National Monument en Valley of the Gods belandden we in Bluff, in 1880 gesticht. Er is een volledig mormoons pionierskamp gereconstrueerd.
Via Canon de Chelly, Petrified Forest en Painted Dessert naar Albuquerque waar ik vanavond als volunteer het marimba-orkest heb versterkt. Een foto hiervan zal worden toegevoegd aan het volgende reisverslag.
De foto's zijn soms wat melig, geholpen door locaties als Little Hollywood en Bluff.

• 27 September 2013 - 14:23

Greet Vrijenhoek:

Mag ik een handtekening achterop de foto : Anke en Jan in Volendam????
    Een idolate fan....

• 27 September 2013 - 22:19

Grri:

En alweer mooie fotoos, ik mis fotoos van het Marimba-orkest ;)
    Maar wel mooi weer, liefs

• 29 September 2013 - 10:31

Effi:

ontzettend mooie foto's!

• 29 September 2013 - 11:40

Afien:

Amazing! De tijd vliegt, en over drie weken zien we elkaar weer. Heel veel plezier met het slot van jullie reis. lfs Afien

• 02 Oktober 2013 - 16:08

Karlijn:

wat een heerljke verhalen en foto's....jaloers!!!